dinsdag 7 mei 2013

Dag 5 universal studio... Nee toch maar shoppen

Om 7.30u weer wakker, ik voel al meteen dat mijn evenwichtsorgaan me in de steek laat vandaag. Het geplande bezoek aan Universal Studio wordt dan ook uitgesteld tot een andere dag.
We eten weer lekker in het zonnetje en doen daarna rustig aan beetje foto's uploaden, en boek lezen.

Mijn duizeligheid zakt en we besluiten er dan maar een shop dag van te maken, we gaan even langs de Millennium mall, Theo vindt nieuwe schoenen, Kim mooie armbanden bij de Swarovski en ik zelf haal even een zakje cookies bij Mrs. Fields echt heerlijk zijn die.

Dan rijden we door naar de Florida Mall, ik kijk bij de M&M store voor een pyjamabroek maar helaas niks naar mijn zin. We lopen verder en kopen nog een lekker luchtje voor Kim en mijzelf. We gaan nog even zitten bij de foodcourt en iedereen pakt waar hij zin in heeft, in mijn geval een peperoni slice en voor Kim een soort panini. Bij de Armani store koopt Kim nog een mooi shirtje.

We rijden weer terug, het is aardig druk onderweg. Als we thuis zijn doe ik nog een plonsje en we steken de Bbq maar weer eens aan... Als toetje nog een cookie en dan naar bedje toe.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten