woensdag 7 september 2016

Dag 8 klusjes en millennia mall

Izzy rond 6.40u wakker, acceptabel. 

Theo en ik gaan plastic folie plakken op het glas van de garagedeur, zodat de warmte wat beter buiten blijft. 
Ik ben inmiddels redelijk geoefend na de autoruiten thuis, kan ik wel zeggen😁. 
Dan nog even de stoep afdoen met de hogedrukspuit, er was een beetje mos gaan groeien door te veel besproeiing. 

Dan hebben we toch echt wel een plonsje verdiend van al dat werken in het zonnetje en de lekkere temperatuur. 

Izzy wordt rond 12.30u wakker en eet een boterhammetje. 

Dan allemaal aankleden en op naar de millennia mall. 

We struinen wat rond, maar vinden eigenlijk niks, is ook een redelijk dure mall met Gucci, Prada, Rolex, enz... Even wat eten in de foodcourt.... Kim en Rietje een tosti achtig ding, Theo een hamburger met friet en ik zelf een kebab met friet. 

Nog beetje kijken en dan toch nog ff de Apple store binnen waar ik een Apple watch koop πŸ€—πŸ˜. 

Dan weer terug naar huis, inmiddels 19u. Nog even de Apple  watch instellen enz... Spelletje op de iPad, biertje en dan lekker naar bed. 

De eerste week zit er alweer op, wat gaat het snel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten