vrijdag 30 september 2011

Dag-14 universal island of adventure

Dag-14 universal island of adventure

Vandaag vroeg op (8uur), onbijten, aankleden enz, en vertrekken richting orlando uurtje rijden ongeveer. We parkeren op de $20 plaats dan staan we dichterbij zegt die meneer.....
Dan 25 min lopen voor je bij de kassa komt, daar weer 40min in de rij staan... Hoe moeilijk kan het zijjn een kaartje kopen... Dit is bij disney wel veeeeeeeel beter geregeld.
Als de man bij de tassencontrole vraagt waar ik vandaan kom, en ik holland zeg, kijkt ie niet eens in mijn tas en roept god bless you en door....

Mooi park wel erg druk, qua opzet dan... En we duiken links en rechts wat atraccties in, eten een hotdog met friet en grote beker cola, en gaan naar de show van sindbad erg leuke stuntshow met vuurwerk en leuke special effects.
Dan snel naar harry potter, dan is kim ook weer blij. Eerste de achtbaan in (rietjes wacht even met de cameratas) we kunnen zo doorlopen maar ook die wandeling duurt al 7 minuten, zitten, vast zetten en vertrekken. Wat een ding gloeiende gloeiende, e ht haard en korte bochten.
Dan door de straatjes van harry potter, waar mensen in de rij staan 20min om eenmtoverstaf te kopen van $40... Soms begrijp ik het niet denk ik...

Nog even richting jurrasic park, een boot in, mooie baan maar men rug wel helemaal nat...
Dan door, en in een bootje waar je heel nat in wordt... E ht heel nat portomonee, brok en alles nat... Shirt ff uitwringen en wij in een droog automaat.... Helpt een beetje.... Vanaf hier dus hele dag nat tot thuis toe....
We lopen verder kijken links en rechts wat en verlaten zo rond uurtje of 18.30 het park...
Rijden weer terug en kleden ons snel om.

Ik waag nog een plonsje en meteen als ik eruit ga begint de regen en onweer, we eten een heerlijk stokbroodje uit de oven, kletsen nog wat en naar bed...

vandaag vrijdag is theo jarig een gaan we naar circ du soleil morgen een nieuw verslag











Geen opmerkingen:

Een reactie posten